Sunt trei modalități în care poți să ajungi în posesia comenzii tale:
1.Ridicare personală de la sediu
Puteți ridica gratuit coletul personal de la punctul de lucru la adresa: Jud.Cluj, Loc. Gherla, Str. George Enescu, nr.27, dacă ne anunțați la timp pentru a putea pregati coletul. Orar de lucru: L-V 08:00-16:00
2.Pachetomate
Costul livrării produselor din comanda dumneavoastră este afișat in coșul de cumpărături. Suma minimă este de 10 ron, însă această valoare depinde de greutatea totală a produselor, dimensiunea lor și de distanță. Selectează pachetomatul tău preferat de la firma pe care o dorești și așteaptă notificarea de la firma de courierat cu statusul comenzii. Dacă modificați livrarea la un alt pachetomat prețul poate să crească. Puteți comanda în pachetomatele partenerilor noștri de la Cargus, Sameday, Dpd, FedEx și Fan Courier
3.Curier rapid
Costul livrării produselor din comanda dumneavoastră este afișat în coșul de cumpărături. Suma minimă este de 15 ron, însă această valoare depinde de greutatea totală a produselor, dimensiunea lor și de distanța față de rutele standard ale curierilor. Modificând adresa de livrare se va modifica automat și costul de transport al comenzii. Pachetul va fi livrat de către partenerii noștri Cargus, Sameday, Dpd, FedEx și Fan Courier
În cazul produselor aflate în stoc, livrarea la nivel național se realizează în aproximativ 1-3 zile lucratoare din momentul generarii AWB-ului în platforma curierului, în cazul produselor personalizate/serviciilor prestate livrarea la nivel național se face in aproximativ 1-3 zile lucratoare după predarea coletului pentru compania de courierat. O comandă plasată rezervă stocul și urmează a fi confirmată de un operator uman, fie în aceeași zi, fie în urmatoarea zi lucratoare. În momentul confirmării comenzii vei primi un email cu detaliile despre livrare.
În funcție de gradul de încărcare al firmei de curierat, este posibil ca livrarea să dureze suplimentar încă 1-3 zile.
În cazul produselor care nu mai sunt pe stoc sau sunt personalizate si serviciilor prestate vei fi contactat de către echipa noastră de suport pentru a stabili termenul de livrare.
După generarea AWB-ului in platforma curierului vei primi un email de la diztechnologie@gmail.com cu detaliile despre livrare: număr AWB, nume firmă de curierat si un link pentru urmărirea online a întregului proces de livrare. Este posibil ca și firma de curierat să âți trimită o notificare email sau SMS înainte de livrare.
Toate livrările se efectuează prin transportatori autorizați, cu licență de transport național care respectă legislația privind protecția datelor personale.