Produsele făcute la comandă, nu se pot returna! Fie că este vorba despre un tricou, un tablou, o cană sau stickere, acestea se fac doar la comandă și nu se pot returna.
Singurele excepții fiind componente/periferice de IT, care se pot returna în condițiile legii, fără rambursarea livrării. Aceste produse în conformitate cu OUG 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, Cumparatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
În cazul în care Cumpărătorul renunță la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu să returneze produsul exact în starea în care i-a fost livrat, adică în ambalajul original, nefolosit, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat și în perfectă stare de funcționare. În cazul în care nu sunt îndeplinite aceste condiții, Cumpărătorul nu are dreptul să solicite rambursarea prețului. Returnarea produsului se va face către sediul S.C. Diz Technologies Group S.R.L., pe cheltuiala exclusivă a Cumpărătorului. Rambursarea prețului către Cumpărător nu se va face înainte de primirea produsului și confirmarea emisă de S.C. Diz Technologies Group S.R.L. ca acesta este în ambalajul original, nefolosit, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat și în perfectă stare de funcționare.